Slutet på idag

Vilken tråkig dag de blev. 

Pojken vaknade inte alls på bra humör. Resten av dagen bestog av utbrott och mat vägrar. 

Finns de 1års trots? 
Han har de isåfall, envis som sin mamma 😂🤣🙈
Får han inte de han vill, NU, då e de skrik o krokodil tårar. Och tillomed bitits 🙈 .

Enligt väderrapporten så ska vi ha skit väder imorgon. Vet inte vad vi ska hitta på. Kanske öppnaförskolan. 
Han är väldigt blyg med andra barn. 

De e en av mina rädslor som förälder att min barn kommer ärva min sociala ångest. Rädslan att vara med främmande människor. Inte våga prata med andra, åka kollektivt, ja att de växer upp som mig. 

Gubben kom hem från jobbet tidigare , släpps iväg  pågrund av brist men övertid på lördag för att jobba ikapp. Nu tar han nattningen. 
 
Vilket e skönt. Efter denna eftermiddagen. 

Får se vad som händer imorgon. 
Nu e de en dusch o så i sängs 

God natt alla  (null)
Älskar detta filter, passar i fräknar. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

nemirenko.blogg.se

Mamma till en busig 1åring, och gravid med bebis 2. Förlossnings depression, social ångest, och dåligt självförtroende samt självbild.

RSS 2.0