Ny vecka

God Morgon

Ligger i soffan och dricker mitt kaffe medan pojken dricker sin välling. 

Slutet av förra veckan blev bara värre och värre. 
Nöd samtal till psykologen. Hon är den ända som läser denna blogg så Hej 😃

Idag är de kallt, och jag drar mig för att gå ut. Men vet att pojken blir koko instängd hela dagen. Men så har jag inte vagnen idag 😐 ligger i bilen efter helgen o gubben tog den till jobbet. 
Så kanske om vi promenerar till lekplatsen. 

Försöker lista ut vad vi ska äta idag oxå. 🙈

Känner att de e dags för de där mat schemat som vi snackat om. Ta bort en sress grej från vardagen. 

Denna vecka så är enda planen ett besök på bvc, pojken har alltid legat under kurvan och de triggar min ångest så vi går på lite extra kontroller med honom, för min skull. Får alltid veta att de inte är nån fara med honom. Men tankarna släpper ju inte för de. 

Nä lite frukost nu kanske...




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

nemirenko.blogg.se

Mamma till en busig 1åring, och gravid med bebis 2. Förlossnings depression, social ångest, och dåligt självförtroende samt självbild.

RSS 2.0