Full måne?

Innan barn hade jag hört andra föräldrar tala om hur månen påverka sömnen. 
Men aldrig förstått. 

Nu, nu förstår jag. 
Oj oj vilken natt. Vaknade gnällig 4 gånger ville sova med oss. Inte vara själv mycket vrida o vända på sig. 
Varken jag eller gubben har sovit mycket. 
Och stackars honom som åkte till jobbet. 

Jah planerar iallafall att sova under tuppluren idag. 

Har tvätttid i eftermiddag men löser de. Påbörjat en gryta i slowcockern den har redan kokat i 3 timmar så ny ska potatis morötter mm i och 2 timmar till. Lätt middag. 

Känns som om en dålig dag idag, har redan tänkt på hur dålig mamma jag är oroat mig över hans matvanor eftersom han vägra middag igår. 

Nu går tankarna om undernärd och hur han kommer bli svag och dö. 
Kanske borde jag lämna bort barnen till någon som bättre kan ta hand om dem. 

... ja sådana tankar. 

Kaffe och frukost behövs. Hoppas nu han äter 

God Morgon 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

nemirenko.blogg.se

Mamma till en busig 1åring, och gravid med bebis 2. Förlossnings depression, social ångest, och dåligt självförtroende samt självbild.

RSS 2.0