Förkylning på G????

Tror de iallafall. Han har varit såå grinig o trött hela förmiddagen. 

Ingen aptit, inte ens fruktyoghurt som han älskar!

Mätte tempen i blöjbytet innan tuppluren 37,8.  De e ju ingen feber men känns som nått e pågång. Han är bara inte sig själv. 

Tog slut på min energi så lägenheten ser fortfarande ut som skit 🙈 oordning ger mig en klump i magen känner mig stressad. 

Men middagen e klar iallafall.

Ska ligga o vila lite innan tvätttiden. 
(null)
Mamma naturell 
(null)
Mamma snapchat 

Hahaha mitt hår e en katastrof 😂😂😂





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

nemirenko.blogg.se

Mamma till en busig 1åring, och gravid med bebis 2. Förlossnings depression, social ångest, och dåligt självförtroende samt självbild.

RSS 2.0