Om oss

så vi är en ”vanlig” familj. Får man säga så? Mamma, pappa, barn och ett till påväg
vi jobbar båda inom industrin på västkusten. 
 
jag o Aleks träffades genom gemensamma vänner blev kära och jag ”importerade” honom. de är lite av ett intrent skämt, men jag vet inte oftas hur jag ska berätta de annars. Vi har stöt på mycket fördomar mot honom. 
Men 6år senare så är vi fortfarande ihop. 
 
Vi hade stora problem att få barn. Men så förra året 2016 så föddes våran son Nikola, alldeles perfekt och en riktig Nemirenko .
vilket på vårat hemspråk betyder busig. 
 
Efter hans födsel märktes de snabbt att de inte va ok med mig. Barnmorskan på bvc skickade mig till psykologen och jag fick diagnosen förlossnings depression. 
 
nu är jag gravid igen. De va oplanerat men vi är glada för de. Men jag oroar mig. är inte helt ok i huvudet efter första bebisen, hur ska de gå med en till. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

nemirenko.blogg.se

Mamma till en busig 1åring, och gravid med bebis 2. Förlossnings depression, social ångest, och dåligt självförtroende samt självbild.

RSS 2.0